מהו הצ'ט האישי של סהר?

אחרי תקופת פעילות קצרה גילינו שהצ'ט הוא אמצעי השיחה המועדף על הפונים לסהר. כמו כן נתקלנו בבעיות ושאלות חוזרות בנושאים טכניים ועקרוניים הקשורים בו. על כן מצאנו לנכון להביא מספר נקודות לידיעתכם.



בצ'ט האישי אתם מדברים עם סייע של סהר, אחד לאחד.



הסייעים בסהר אינם אנשי מקצוע, אך הם עברו הכשרה מיוחדת שהכינה אותם להתנדבות בסהר. ההכשרה מועברת על ידי אנשי מקצוע ומכינה אותם להוות אוזן קשבת ברמה האנושית, לתקופה קצרה.



הסייעים נמצאים תחת השגחה והדרכה של אנשי מקצוע כל זמן פעילותם בסהר.



רוצים להצטרף לצוות הסייעים? הנה קישור לטופס המועמדות.

פרטים טכניים:

מספר השיחות בצ'ט אינו מוגבל מבחינה טכנית. עם זאת, לא תמיד יש מספיק סייעים אונליין כדי לקבל את כל השיחות. לכן אם הגעתם ואינכם מצליחים להכנס לצ'ט, כנראה שהסייעים עסוקים ואינם יכולים לקבל שיחות נוספות..

בשל מגבלות האינטרנט, ייתכנו תקלות שונות שיש להתייחס אליהם בהבנה - עיכובים בקבלת התגובות, ניתוקים פתאומיים וכדומה. אם מתרחשת תקלה, קחו נשימה ובקשו צ'ט מחדש. קרוב לוודאי שאחרי שיצליח הסייע לייצב מחדש את המחשב, יתאפשר לו להמשיך בשיחה שנקטעה.



הצ'ט פעיל בין השעות תשע בערב לחצות, כל יום, וכאשר יש הרחבה של השעות מופיעה על כך הודעה בפורומי התמיכה שלנו. הצ'ט האישי לא יפעל באופן זמני בימי שישי לתקופה של שלושה חודשים (בין התאריכים 27.3.15-26.6.15)



התוכנה המשמשת אותנו לצורך הצ'ט נתרמה לנו על ידי חברת LivePerson.




מטרת הצ'ט:

הצ'ט נועד לספק הקלה ועזרה ראשונה בלבד.



בשום פנים ואופן אין הצ'ט או אמצעי שיחה אחרים בסהר, מהווים תחליף לקשר טיפולי או טיפול מקצועי.



משום כך אין הסייעים יכולים להאריך בשיחה או לקבל פניות חוזרות מאותו אדם שוב ושוב. כלומר,הפניות החוזרות תתקבלנה על ידי סייע הנמצא במשמרת באותו זמן ולא ניתן לבקש לשוחח עם סייע עמו שוחחתם בעבר. כשאתם פונים לצ'ט, עשו זאת כשאתם זקוקים לעזרה ראשונה והקלה מיידית, תוך שאתם לוקחים אחריות להמשך הטיפול בעצמכם והשגת עזרה מקצועית מתאימה.



אולם, היות שלכולנו ברור הצורך בתמיכה מתמשכת, כולל אתר סהר ארבעה פורומי תמיכה, שבהם אפשר לתמוך אחד בשני ולעזור אחד לשני על ידי עידוד, אוזן קשבת ותמיכה מתמשכת, כפי שהדבר מתרחש בקבוצות לעזרה עצמית. גם סייעי סהר ייקחו חלק בקבוצות תמיכה אלו באופן קבוע.



הסייעים של סהר נשארים אנונימיים ואינם מוסרים את השמות שלהם או את הפרטים האישיים שלהם לפונים. הסייעים לא יוצרים קשרים מעבר למה שמתרחש בסהר. תנאים אלו נועדו כדי לאפשר את המשכיותו של הסיוע בסהר, כך שהסייעים יהיו מסוגלים לעבוד במינימום שחיקה.

שעות הפעילות של הצ'אט האישי הן בין השעות תשע בערב לחצות.

מחוץ לשעות התורנות, נא לא לשלוח הודעה דרך כפתור הצ'אט. אם ברצונכם להשאיר לנו הודעה אנא עשו זאת רק דרך כאן.

מה הוא הצ'ט האישי של סהר?

התנצלות גורפת

אזהרה למתחזים

Powered by Zuznow